pt image

DE LINDEBOOM

HORECA SINDS 1813
Iets te vieren?

Feestarrangementen

Het liefdjesbootje, uw 50e verjaardag of het jaarlijkse personeelsfeest? Er is altijd iets te vieren bij De Lindeboom!

Verreweg de meesten feesten die we verzorgen vinden plaats op basis van een arrangement. We werken met een all-in prijs per gast. U hoeft voor de totaalprijs dus enkel het gewenste arrangement te vermenigvuldigen met het aantal gasten. Geen extra kosten als zaalhuur, aankleding of bediening; all-in is echt all-in. Wel zo prettig toch?

Liever zelf de catering regelen en enkel op zoek naar een gezellige feestzaal? Ook dat kan! Kijk dan eens onder het kopje 'zaal huren'.

2 uur | € 18,- p.p.

Receptiearrangement

Ontvangst met koffie/thee en feestelijke etagère vol zoetigheden. 1x een koud en 2x een warm hapje. Onbeperkt borrelen (tapbier, speciaalbieren, frisdranken, wijnen en sappen). Prijs inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding.

4 uur | € 24,- p.p.

Drankarrangementen

4 uur onbeperkt drinken, inclusief 2x een koud en 2x een warm hapje. Direct borrelen. Inclusief zaalhuur, bediening en aankleding. U kunt kiezen uit 3 drankenpakketten.

4 uur | € 30,- p.p.

Feestavond

4 uur onbeperkt drinken, inclusief 2x een koud en 2x een warm hapje. Start met glas prosecco. Afsluiten met een broodje beenham, frikandel, kroket of puntzak frites. Inclusief zaalhuur, bediening en aankleding. U kunt kiezen uit 3 drankenpakketten.

Bij De Lindeboom

Trouwen

Horeca

Zoals u dat wil

Stapje extra

Zelf iets meenemen? Een paar flessen sterke drank of zelfgemaakte cupcakes? Geen probleem! Zo maken we het feest samen nog geslaagder!

Muziek en zalen

We helpen graag bij het vinden van een geschikte DJ of band! Kies daarbij een gezellige zaal; en het feest kan beginnen!

aankleding

Inbegrepen bij alle arrangementen is onze standaard aankleding (tafeldecoratie, sfeerverlichting). Samen met u bepalen we de meest geschikte zaalopstelling. Extra versieren kan natuurlijk altijd! Van themafeest tot lievelingskleur.

All-in prijzen

En natuurlijk zijn zaalhuur en bediening inbegrepen in de arrangementsprijs! Geen extra kosten dus, wel zo prettig!

Buffet of diner

Voorafgaand aan het feest lekker een hapje eten? Kijk dan eens onder het kopje ‘buffet en diner’ voor alle mogelijkheden. We stellen ook graag op maat een maaltijd of buffet voor u samen. Al vanaf €10,- p.p.!

Reserveren

U kunt altijd een vrijblijvende optie in onze agenda plaatsen, eventueel met een zaal die uw voorkeur geniet. Bij een andere aanvraag nemen we dan eerst met u contact op. Zo weet u zeker dat de ruimte vrij blijft én kunt u ondertussen rustig verder plannen.

Onze zalen

90m2 | Recentelijk vernieuwd

De Brasserie is het hart van ons bedrijf. Vroeger het restaurant, tegenwoordig een moderne ruimte uitermate geschikt voor buffetten, diners of recepties. Neem plaats bij de open haard of geniet juist van de zon op het terras. Met een eigen bar en de mogelijkheid gecombineerd te worden met de Beukzaal bouwen we hier overigens ook graag een feestje tot zo’n 120 personen. Bandje, biertje, gezelligheid!

50m2 | Klein maar dapper

De Beukzaal is onze kleinste zaal voor maximaal 35 zittende gasten. De zaal beschikt over een eigen privéterras. Wordt vaak gebruikt voor intieme bijeenkomsten, zoals een besloten diner voorafgaand aan het avondfeest of een klein buffet met familie. Voor avondfeesten wordt de ruimte vaak gecombineerd met de naastgelegen Brasserie en omgetoverd tot dansvloer.

80m2 | Gezellig en vol karakter

Onze Lindezaal biedt zittend ruimte aan zo’n 40 tot 50 gasten. Bij avondfeesten met statafels raden we maximaal zo’n 80 personen aan. Heeft een prachtige karakteristieke bar, in combinatie met een gemoderniseerde look. Grenst aan ons zonnigste terras en heeft een eigen ingang met directe toegang tot de grote parkeerplaats. Eventueel te combineren met de naastgelegen biljartruimte voor grotere groepen.

150 tot 500m2 | Modern en sfeervol

De benedenzaal, ook wel kelder genoemd, kunnen we middels een wandsysteem opdelen in 3 delen. Deze moderne ruimte wordt gebruikt voor van alles, van grote bedrijfsfeesten, bruiloften en gala’s tot dinershows en recepties van 100 tot 400 personen. De zaal beschikt over een eigen bar, garderobe en toiletgroep. Regel samen met ons een goede DJ of band en u bouwt hier een absoluut knalfeest!

Neemt contact op

Alhoewel onze arrangementen met zorg zijn samengesteld, kunt u natuurlijk altijd iets naar uw smaak veranderen. Liever meer of minder hapjes? Een andere afsluiter of ontvangst? Een arrangement combineren met een buffet of diner? Of zelf de arrangementen aanvullen met een eigen drankje, cupcake of nootjes, zodat het echt een bijzondere bijeenkomst wordt? Geen probleem! We bespreken het graag samen met u in ons restaurant. U kunt via onderstaand formulier een afspraak inplannen.




    Sfeerimpressie